kau gila..

  ..harap saje berkawan sampai sekarang tapi kau suka cakap belakang2 ..

     aku sedar aku bukan kawan yg baik kau , tapi kalau bole aku na jage hati kau laa .
tapi kau yg mula kan semua .. Pernah kau na jage hati aku ? start dari sampul hadiah tuh kan ? kau ingat aku tak tahu ? aku yg patut kecik hati bukan kau ! kau mmg ta pernah pikir perasaan aku ! nak org jea yg pikir perasaan kau ! HUH! what the HELLL babe! 
makin lame aku makin benci nengok kau ! ape yg aku cite kat kau kau cite kat org !!!! 
ape ny doe ? rahsia kau ade pade aku !any time jea aku bole cite kat org ! tapi aku bukan mcm tuh !! 
aku setia pade janji aku ! so up too u ..
aku mls na pikir pasal kau ! aku harap kau bahgia suda ..       


 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments