JUMAAT..

       hari ny rasa na menaggis jea hari ny , rasa sangat ta dihargai laa .
uhmm .ta sangke gila mem sanggup tikam mem sendiri ..aku ingt dia org baik ..
hal kecik na besar2 kan aku tahu ah aku ta sebaik org lain tapi ape salah nye simpan rahsia sikit
uhhhhhhmmmm ,,,  start hari ny and sampai bile2 aku tana serve lagiii . peduli ape aku ! dia na mara , mara laa . aku dah malas na dgr cite pape .asal aku serve ade org talking back off mee! ape ntahh PHD tinggi sangat .. aku memang ta suke ,..
so kat sesiape yg GK sangat and tasub na serve tuh buad laa ape2 yg patot oke , sumpah kau mmg GILA KUASA + TASUB ..
aku ta mati kebulur laa ta mkn makanan tuh ! mak aku masih mampu bagi aku makan and aku masih mampu laa bayar baju Chef tuhhhh ! (pikir jgn kolot sanagat ) up to date laa sikit !
 to nenek educated aku paham gile perasaan kau !sabar tauuu :) 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments