cerita saje .

sumpah hari ny tak mcm bosan plak . Macam tade mood laa . Semua org buad aku mara jea .
Tatawu laa knpe kn .Penat taw na kene iron napkin 60helai laa ,senior aku yg ta guna keje nye na buad konterversi jea (bergosip) .Dha laa awi jumaat . sakit gile tgn kanan aku .

Uhm ,dalam mase yg same ade senior aku yg mcm na usha aku jea .Dia lain macam gila nan aku auwww .
Aku buad muke dia nanye ,mcm2 laa dia nanye . Tapi ade yg cakap dia tuh suke main kan perasaan org ? betul ke?(masih menjadi tanda tanye ).


Rase tak sabar laa na alek selangor ,na jupe kazen2 yg dah lame ta jupe ,tp exam na dekat dha laa td mase math (2 period) terbuang mcm tuh jea .ishh .tiap kali jumaat miss kelas math !Benci laa .Maybe ade peluang utk aku belajar lggg ! aku na makesure yg graf result aku still maintain jea . Tana jatuhhhhhhh!  

To cegu huzaimi sury laa sgt2 tdi jeling2 cegu ,ta lyn ape yg cegu ckp ! swear tade mood na bckp nan sape2 laa tadi .hahahah .
Anje + Erna be strong oke ! mybe ade hikmah disebalik semua yg berlaku ,Aku suke nengok kau nanges laa.
Chill jea .

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments