aku bukan perigi yang mencari timbanye..

                                             
Lirik Kasanova - The Times

Yeayeayea shooopbeeduaaa

Oh lupakan saja
cherita lama
menjadi sejarah
o biarkan semua
jiwa merana
menjadi irama

Yeayeayea shooopbeeduaaa

Chintamu oh chintaku
bertahun lama ku tunggu
tak mungkin seperti dulu
chintamu oh chintaku
sesuci bunga menguntum
tak mungkin gugur & luruh

Yeayeayea shooopbeeduaaa..
 
Lagu tuh khas utk kau ..
aku bukan perigi kau yg kene msg kau setiap mase oke! 
aku dah mls na amek tahu pasal kau lagi buad sakit hati jea ..
dengan kata lain SELAMAT TINGGAL syg..
tak mati aku ta kekal dgn kau ! 
kau penah ke berubah ?
start form1 aku kenal kau ,
kau same jea laa .
ta berubah ,..
suke bermain dgn kate2..
kau silap org kowt..
aku bukan ank ayam /chick2 kau yg senang dibodoh2kan oke ..  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments